Grafikovy patálie
Fandal si založil svůj blog. A já chci taky! Asi to není zrovna racionální důvod, ale prostě mě baví číst jeho postřehy, a tak doufám, že někoho bude bavit číst ty moje. A abych měl o čem psát, využiju našeho společného herního projektu, který (už snad) dokončujeme.
Jmenuje se S**** a podle našich soukromých dojmů bude co do hratelnosti povedenější než naše společná prvotina Mind Blast (na kterou jsem ovšem po technické stránce samozřejmě hrdý).
Začnu ale historií (viz výpis z ICQ):
18.9.2007 15:59> Fandal: hele clovicku, nemas nahodou v hlave plan na nejakou dalsi hru? (...)
Samosebou, že jsem to nevybalil na něj hned, ale jednoho dne...
24.9.2007 10:30> PG: hmmm.. jo, o jedny bych snad precejenom vedel
Pak jsem mu dal odkaz na Flashovou verzi a bylo rozhodnuto. Už v 11:43 téhož dne jsem poslal první grafické návrhy (a něco z nich je dokonce i ve finální verzi grafiky!) a pak to nabralo rychlý spád. Za pár dní byl hotový herní engine a hra se dala normálně hrát. Pak jsme přidávali další a další grafiku, animace, obrazovky a podobně, a koncem října byla větší část práce za námi. Začátkem listopadu jsem pak přidal ještě hudbu a sfx a pak jsem se na pár týdnů odmlčel kvůli práci. Když si Fandal začal stěžovat, že dokončení visí na mě, trochu jsem zamakal a dodal mu nějaké další podklady, aby měl co dělat, a co byste řekli - pro změnu si stěžuje, že si vymýšlím! Kdepak, práce grafika a designéra je nevděčná! A na těch hvězdičkách trvám!
3 Comments
Recommended Comments