Jump to content

MASTER260

New Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

12 Good

About MASTER260

  • Rank
    Combat Commando

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. I meant plug and plays and console collections. But, yeah, used.
  2. Honestly, I'd say the Amico should be more like $50 IMO. The Ouya couldn't even sell at $100. The NES Classic was a success, though, at $60. Also, you can get Intellivision games in a lot of places for pretty cheap TBH. The Amico games are remakes and hopefully will have some of the licensed games the previous collections couldn't have, which gives it some value for me if nobody else. But, yeah, the Wii sold well cuz $250 was cheap in comparison to the competition, but it was the next main console made by one of the three current major console manufacturers and had a controller that works the way humans work. Also, I cringed when Tommy talked about Sesame Street like it's some great IP. (Yeah, I know it's for preschoolers.) But, overall, though, I hope the Amico games end up being good, because in the end that's what matters the most for it to be looked back on fondly. I like how in the original Dungeons & Dragons you couldn't see where you were going, so in the new one they have the path obscured by shadow. Night Stalker seems like it'll be a fun game to play with friends. I do hope this system does well, because more competition is always a good thing.
  3. Yeah, I know the target audience is local family multiplayer, but I was just alluding to the fact that I'll probably be playing this when friends come over to my house and Ill have it in my room lol.
  4. Oh, yeah, I forgot about the pack-in games lol. If I remember correctly now that you reminded me, three of the games I'm interested in are included, namely, Astrosmash, Shark Shark, and Skiing, right? (The others I'm interested in are Cloudy Mountain Crown of Kings, Major League Baseball, and hopefully Tron Deadly Discs.)
  5. I meant it'll be a brick for people who buy it after it ends support if it fails. Because it'll only work if you already downloaded your games.
  6. Yeah, but it probably means that Intellivision will end up making less money than they spent, leading to layoffs, leading to the console's store going down, leading to the console becoming a brick. That doesn't mean it won't necessarily have any good games. The people who buy this when it comes out might have some fun playing some of the games with friends in their bedrooms. I wanna buy one myself, but I don't really think it'll be a huge success honestly. I'd be glad to be proven wrong, though.
  7. Hey, Tommy. Has the upcoming release of Tron Ares affected positively or negatively with Disney granting you the license for Tron Deadly Discs? Do you think that there's a good chance we'll be able to play as Ares in the remake in order to tie in with the movie?
×
×
  • Create New...