Jump to content

Recommended Posts

publish a majong game and i bet you'd become a star in japan

What? They don't like sports games in Japan? Baseball seems pretty popular over there. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

publish a majong game and i bet you'd become a star in japan

 

:lol:

 

Man! I just don't understand how to play this! ...... nor I want to learn :P

Looks pretty easy to me... just very time consuming! :evil:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Only 1 title seem to get them interested in....

 

Now guess wich title they were interested? ;) ..... Nah, not MB

Has to be Chack'n Pop or on second thought... maybe Mr. Chin, maybe Ghosts 'N Zombies :? . Nah, I'll stick with Chack'n Pop for my guess.

 

 

SNK was/is very popular in Japan, so Im no way surprised that there's much interests in Ozma Wars

 

Yep, that's Ozma Wars

 

My dream to become a superstar in Japan will soon be real !!! :D :D :D :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi !

 

I'm interested in a Chack n Pop copy.

May I have a PM for the price and delivery cost to France please ?

 

Thanks !

Share this post


Link to post
Share on other sites

BTW: What's up with the Coleco and CBS versions of Chack N Pop? Which one do we get?

 

Most of people in US will get the ntsc box/label style

 

That doesn't sound very random like you announced in the mailout,

if possible i also rather have the coleco version :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

When are these shipping?

 

In about 2 weeks ;)

 

 

Two weeks have past J-F - shipping started? (hoping for an early christmas present!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

When are these shipping?

 

In about 2 weeks ;)

 

 

Two weeks have past J-F - shipping started? (hoping for an early christmas present!)

 

Starting next week! :D

MOST of orders should be out before xmast ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm hoping to have mine by Xmas. That way when the kiddies are playing their modern crap upstairs I can have peace and quiet playing the old stuff downstairs.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm hoping to have mine by Xmas. That way when the kiddies are playing their modern crap upstairs I can have peace and quiet playing the old stuff downstairs.

 

yeah i agree i still havent even tried my gulkave yet I am waiting for xmas to pull out my colecovision and play some classics my kids are 11 and 12 they love the nes so i will prob pull that out as well i have bought a few new nes titles lately that i havent got to play yet either cant wait for xmas

Edited by Jordiway

Share this post


Link to post
Share on other sites

Just a quick update:

 

I'm starting shipping this Firday and will continue to do so during all December

 

 

Also, instead of releasing 7 new titles at the same time .... in this xmast time, I decided to release only 3 this December

Titles are: A.E , Chess Challenger and Armageddon

 

The 4 other will get release in January ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...